A sorozat Lilly Rush-ról (Kathryn Morris) szól, a magányos detektívnőről, aki a philadelphiai gyilkossági csoport Döglött akták osztályát vezeti. A részleg olyan... Kapcsolódó bejelentkezés online Döglött akták Online Sorozat - - Online sorozatok ingyen, szinkronosan. Mi és a partnereink információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat... X-akták Online Sorozat - - Online sorozatok ingyen, szinkronosan. Az X-akták sorozat két teljesen ellentétes személyiség, Fox Moulder (David Duchovny) és Dana Scully (Gillian Anderson) FBI ügynökök életét követi nyomon,... HelpWire is the ultimate one-stop shop for people of all expertise levels looking for help on all kind of topics -- tech, shopping and more. AnswerSite is a place to get your questions answered. Ask questions and find quality answers on is a shopping search hub for retailers, businesses or smart consumers. is the place to finally find an answer to all your searches.
Elena Satine életrajza ÉLETE Elena Marié Satine 1987. november 24-én született Tbilisziben, a mai Grúzia területén. Édesanyja operaénekesnőként, színésznőként és modellként dolgozott, édesapja a textiliparban tevékenykedett. Öt éves korában csatlakozott egy gyerekekből álló grúz popegyütteshez, a Nergebihez. A csapattal körbeutazta Kelet-Európát, majd eldöntötte, hogy később szólókarrierbe kezd. Hét éves korában Szocsiba költözött a családjával, két évvel később a Kinotavr Festival legfiatalabb előadója lett. 1998-ban elkísérte édesanyját egy üzleti útra New Yorkba, ahol elment a Professional Performing Arts School meghallgatására. Még a helyszínen felvették, és Elena a szülei beleegyezésével New Yorkba költözött. 16 éves korában fejezte be az iskolát. Színészi tanulmányait a Moscow Art Theatreben folytatta, ahol négy évig tanult. Nyári vakációit Angliában, Londonban töltötte, ahol a Royal Academy of Dramatic Art képzésein vett részt. KARRIER Filmes debütálása 2007-ben, a Bűn/tudat című filmben történt.
2014-ben a Marvel sorozatában, A SHIELD ügynökeiben Lorelei szerepét kapta meg. 2015-ben feltűnt A Beautiful Now című filmben. 2014 és 2015 között a Bosszú című sorozatban játszott, melyben Louise Ellis karaktere az övé. Egy évvel később érkezett az Outlaw című filmje, 2017-ben pedig főleg sorozatokban vállalt szerepet, mint a Timeless, a 24: Újratöltve, a Twin Peaks és a The Gifted - Kiválasztottak. 2018-ban a Strange Angel című sorozatban játszott, mint Maggie Donovan. 2021-ben a Payback című filmben látható, mint Kat, illetve a Cowboy Bebop - Csillagközi fejvadászok című sorozatban, mint Julia. MAGÁNÉLET 2013 áprilisában jegyezte el az All-American Rejects frontembere, Tyson Ritter. Az esküvőt még abban a évben, december 31-én tartották. Az igent szűk családi és baráti körben, 50 meghívott vendég előtt mondták ki. Elena szabadidejében szívesen ír dalokat, valamint profin zongorázik. Két pomerániai törpespicc gazdája, akiket Mischkának és Jack Sparrow kapitánynak nevezett el.
Olykor előfordul, hogy - ha ez a más ügy nem olyan súlyú - az ügy megoldása érdekében szemet hunynak fölötte, cserében az érdemi információkért. "Nem az adóhivataltól jöttünk, a gyilkosságról beszéljen! " Szinte minden epizód azzal a jelenettel végződik, hogy letartóztatják az elkövetőt, valamint megjelenik az áldozat hálás, látomásszerű képe. A "valódi döglött aktákkal" foglalkozó szervezet a Vidocq Society, melynek központja Philadelphiában van. Valószínűleg erős hatással volt a sorozatra. A visszaemlékezések képi megjelenítése koronként változik a sorozatban. Például az 50-es évekről történő visszaemlékezés fekete-fehér, egy másik epizódban az 1939-es évből szépia árnyalatú, egy 80-as évekbeli visszaemlékezés pedig osztott-képernyős volt (hasonlóan mint a 24 című sorozatban). A legrégebbi döglött akta, amit a sorozatban újra megnyitottak 1919-ből származott. Számos népszerű film szolgált alapjául egyes epizódoknak. Így például a Szombat esti láz (Disco Inferno), Rocky (Yo, Adrian), Rocky Horror Picture Show (Creatures of the Night).
Csurka komédiának nevezi, de szerintem ez az emberi réteg olykor tragikomédiává árnyalja a darabot. Persze akkor válhatna valóban tragikomédiává, ha a szerző a történet végén felcsillantaná valamiféle felmentés lehetőségét. De Csurka nem így tesz: végül nem ad felmentést Moórnak és Paálnak; a két öreg darab végén felsistergő (ön)parodisztikus, mert már-már infantilis veszekedése-hisztizése ugyanis bebizonyítja: Paál és Moór mégsem tanult semmiből, tiszta pillanataik ugyan voltak, de egész sztorijuk végeredményben csak ostoba és önző kapálózás volt. És itt a kulcsszó az ostoba, mert ettől marad a mű valóban komédia, ettől lesz a végkicsengése, a hatása mégiscsak tisztán komikus. Egy erős ember komikus veszése ugyanis óhatatlanul magán tartja a tragédia leplét. A gyenge ember komikus veszése viszont örökké komikus marad. Ha ma egy rendező veszi a fáradságot, hogy a Döglött aknákat tisztán komédiának rendezze, megmutatkozhatnak a szöveg azon dramaturgiai finomságai is, amelyek a '70-es években a mű aktuális üzenetéhez képest kevésbé voltak szembetűnőek, kevésbé tűntek fontosnak.
Itthon ma este kilenc órától látható el a dokumentumsorozat a Viasat History-n.
A bokszban hárman ültek, a géppisztolyos látogatóval szemben két férfi, neki háttal pedig egy nő, aki a fegyverkattogást hallva rémülten fordult hátra, s könyörgő hangon felkiáltott:– Ne bántson! A gyilkos nem válaszolt, s amikor látta, hogy áldozatai, a két férfi holtan dől el, a köpönyege alá rejtette a fegyverét, s ugyanolyan határozott léptekkel, mint ahogyan érkezett, a kijárat felé tartott. Ahol túl szűk volt a hely a távozásra, azt megint csak a géppisztolya tusával tette járhatóvá a maga számára. A vendégek – ki a rémülettől, ki azért, mert fel sem fogta még, mi történt – dermedten figyelték az eseményeket. A gyilkos az utcára lépett, ahol egy idősebb férfi végre az útjába állt – ő viszont nem teketóriázott, úgy fellökte az öreget, hogy az maradandóan sérült, majd néhány méter megtétele után gépkocsiba szállt. A járművet a sofőrje azonnal indította, s nagy sebességgel ismeretlen irányba távoztak. A férfi érkezése és eltűnése között alig telt el néhány perc. ► – Már majd' szétfagytunk a többórás várakozásban, mire végre engedélyezték a helyszínelők, hogy mi is belépjünk a helyiségbe – emlékezik Hankovszki Csaba nyomozó, az ügy gazdája a tíz évvel ezelőtti kettős gyilkosságra.