De Laurentis azonban kifogyott a pénzből, és le kellett mondania pár film jogáról. A rafkós, mindenhol lehetőségeket szimatoló Schwarzenegger azonnal lépett, és megkereste a Carolco nevű céget, ami a Rambo-filmekkel éppen lapátolta a pénzt, és amit nem mellesleg akkor Mario Kassar és Andy Vajna vezetett. Kassar és Vajna azonnal lecsaptak a film jogaira, Schwarzeneger pedig saját elmondása szerint személyesen levadászott egy rendezőt, akivel évek óta akart dolgozni: a holland Paul Verhoevent. Schwarzenegger már ekkor bőven egy óriási szupersztár volt, de még a Terminátor második részével elért gigasztárság előtt járt. Verhoeven viszont csak pár évvel korábban érkezett Hollywoodba, Hollandiában pár zseniális, botrányos, és elég merész filmje után (Törökgyümölcsök, A negyedik ember) döntött úgy, hogy szerencsét próbál. A hivatalos érve az emigrációra az volt, hogy az első rövidfilmje óta utálja őt és a munkáit a holland filmalap vezetője, és tudta, hogy sokkal nehezebb lesz így dolgoznia, úgyhogy dobbantott.
Carolco Pictures | TriStar Pictures | Ronald Shusett/Gary Goldman | Akció | Kaland | Sci-Fi | 7. 276 IMDb Teljes film tartalma A XXI. században vagyunk. Doug Quaid-et olyan különleges eljárásnak vetik alá, amellyel a férfi emlékeit összekuszálják. Így akarják megakadályozni, hogy emlékezzen arra, amire nem kellene. Egy napon azonban Quaid mégis ráébred arra, hogy ki is ő valójában. Ez a felismerés arra készteti, hogy a Marsra utazzon és ott felvegye a harcot egy kíméletlen gengszterrel, aki romba döntötte életét. A bolygóra érve azonnal feltűnik neki, hogy a bűnöző is felkészült már érkezésére. Quaid-nek rá kell jönnie arra, hogy senkiben sem bízhat, mert szinte mindenki az életére tör. Menekülnie kéne, de a bosszú visszatartja és felveszi a harcot a kegyetlen gonosztevővel...
Az olvadás és a dinoszauruszok után most egy Waterworld szerű vízvilág várhat hőseinkre, ahol kalózokkal és tengeri szörnyekkel kénytelenek... Titanic 3D 2012. áprilisában, a Titanic elsüllyedésének 100. évfordulóján érkezik a hazai mozikba a Titanic 3D. Ebben a kis feliratos színfalak mögötti videóban James Cameron meséli el a 3D látványvilág megteremtésének folyamatát, hogy miként alakították át...
Ezt írtuk a filmről: Amerikai nagybácsi – Andy Vajna-portré Már bő másfél éve, hogy eltávozott Andy Vajna, a 20. századi hollywoodi magyarok talán utolsó képviselőjeként – a nyilvánosság számára váratlanul. A szivar nélkül ritkán mutatkozó, egykori emigránsból lett filmproducer, pénzember azonban már hosszú évek óta küzdött cukorbetegséggel és különböző szív- és érrendszeri problémákkal. A filmvilágban és azon belül a magyar filmiparban betöltött szerepe nem csak alkotóként, de mentorként és később kormánymegbízottként is jelentős. Életművének szinte mindegyik szakasza kettős, ellentmondásokkal tarkított, de mindenképp megkerülhetetlen, hiszen egy egész generáció nőtt fel itthon a filmjein. A lehetőségekhez képest politikamentes portré következik. Hősök és poszthősök sztárköntösben A színészek sztárolásának elsősorban szociológiai, pszichológiai szempontból megközelíthető jelenségénél izgalmasabb elméleti kalandnak tűnik a filmhős sztárságának (filozófiai) esztétikai vonatkozású vizsgálata a műfaji filmek (populáris vagy tömegfilmek) kontextusában.
Cannes-ban mutatják be Paul Verhoeven, a Total Recall, a Robotzsaru és az Elle rendezőjének új filmjét, amely 17. századi apácák tiltott viszonyáról szól. A Benedetta témaválasztása miatt borítékolható, hogy a holland mester életműve újabb botrányfilmmel bővül - ezt támasztja alá a fülledt hangulatú előzetes is. Az idén 83 éves Paul Verhoeven az ellentmondások embere - nevéhez egyrészt a VHS-korszak olyan fősodorbeli, mégis határfeszegető gyöngyszemei fűződnek, mint Robotzsaru, a Total Recall - Az emlékmás, vagy az Elemi ösztön, az ezredforduló után viszont Hollywoodot hátrahagyva visszatért az európai szerzői filmekhez. Karrierjének új lökést adott a 2016-ban bemutatott Elle című francia produkció, amelyben Isabelle Huppert szeret bele az őt megerőszakoló, ismeretlen férfiba. A vallási témák iránt is vonzódó Verhoeven ismét egy kockázatos, ezúttal a kereszténységet, az erotikát és a homoszexualitást ütköztető témát választott alapul. Virginie Efira és Paul Verhoeven / Fotó: A szintén francia koprodukcióban készülő Benedetta egy 17. században élt olasz apácáról szól.
Színes, amerikai, 113 perc, 1990 Magyar cím Total Recall – Az emlékmás Eredeti cím Total Recall Rendező Író Forgatókönyvíró Szereplők Operatőr Vágó Zene Díszlettervező Jelmeztervező Producer Gyártó Történet A XXI. században vagyunk. Doug Quaid-et olyan különleges eljárásnak vetik alá, amellyel a férfi emlékeit összekuszálják. Így akarják megakadályozni, hogy emlékezzen arra, amire nem kellene. Egy napon azonban Quaid mégis ráébred arra, hogy ki is ő valójában. Ez a felismerés arra készteti, hogy a Marsra utazzon és ott felvegye a harcot egy kíméletlen gengszterrel, aki romba döntötte életét. A bolygóra érve azonnal feltűnik neki, hogy a bűnöző is felkészült már érkezésére. Quaid-nek rá kell jönnie arra, hogy senkiben sem bízhat, mert szinte mindenki az életére tör. Menekülnie kéne, de a bosszú visszatartja és felveszi a harcot a kegyetlen gonosztevővel... Videó, előzetes, trailer Jobb ha tudod: a Filmtett nem videómegosztó, videóletöltő vagy torrentoldal, az oldalon általában a filmek előzetesei nézhetőek meg, nem a teljes film!
Szerencsére a távoli jövőben rendelkezésre áll a Rekall nevű cég, ami arra képes, hogy elhitesse vele, volt már ott. A memóriájába bevésnek egy két hetes marsi kiruccanás emlékeit, kap cserébe pár szuvenírt, a Rekallt elfelejtetetik vele, és élheti a boldog életét, hogy megvalósította a legtitkoltabb álmát. Igen ám, csak hogy az eljárás közben kiderül, hogy Quailnek már vannak marsi emlékei, ezért leállítják a procedúrát. Ami azt eredményezi, hogy a férfi az emlékei szerint egyszerre volt, és nem volt a Marson, amíg Dick aztán a novella második felére egyértelművé teszi az igazságot. A novella végén pirinyó földönkívüliekről is szó lesz, szóval ha valaki az Emlékmás sztoriját várja benne, eléggé csalódni fog, de kétségkívül van benne akció, összeesküvés, és az a furcsa paranoia, ami Dick legtöbb szövegét jellemzi. (A novellát itt lehet angolul elolvasni). A megfilmesítési jogokra még azelőtt lecsaptak, hogy Dick a Szárnyas fejvadász sikere után egy sokkal ismertebb név lett volna. A forgatókönyvet Ronald Shusett és Dan O'Bannon, többek között A nyolcadik utas: a halál írói rakták össze, a projekt pedig ott dekkolt a kor szuperproducerénél, Dino De Laurentisnél, aki olyan filmeket finanszírozott, mint a Conan, a barbár, a Flash Gordon vagy éppen a David Lynch-féle Dűne.